В даному випадку мова йде вже не тільки про відповідальність компанії, але також і про відповідальність роботодавця і самого Клієнта.
Буде не правдою сказати, що умови роботи завжди повністю відповідають тим умовам, які були подані нашій Компанії роботодавцем. Тут важливо зазначити те, що хоч ми завжди взаємодіємо з роботодавцями безпосередньо, гарантувати їхню порядність на жаль ми можливості не маємо. Тому, зі свого боку ми можемо гарантувати Клієнту тільки те, що якщо заявлені роботодавцем ключові умови роботи не відповідатимуть дійсності (умови оплати праці, фактичні функціональні обов'язки не відповідають договірним або не відповідає договору трудовий розпорядок роботи, не відповідають нормам у сфері охорони праці техніка безпеки або робочі умови працівника, а також якщо працівника не було забезпечено належним житлом у разі його попереднього декларування), МИ ВАМ МІНЯЄМО МІСЦЕ РОБОТИ в найкоротший термін.
У свою чергу, працівник також повинен відповідати ключовим вимогам роботодавця, які до його відома нами завжди доводяться в повному обсязі. Тут просто необхідно пам'ятати, що в інтересах АБСОЛЮТНО ВСІХ СТОРІН бути максимально чесними в інформуванні один одного про свої можливості і очікуваннях.